נתניהו בקבינט הקורונה: "צריך להוריד את התחלואה ולפתוח את המשק"

    איתי גדסי No Comments on נתניהו בקבינט הקורונה: "צריך להוריד את התחלואה ולפתוח את המשק"

    לאור העלייה הנמשכת בתחלואה בישראל, ראש הממשלה כינס את קבינט הקורונה בכדי לדון באמצעים לעצירת התחלואה יחד עם המשך פתיחת המשק. נתניהו בישר כי ישראל חתמה עם חברת "מודרנה" על קבלת חיסונים

    ראש הממשלה בישיבת קבינט הקורונה צילום: חיים צח, לע"מ
    8:07
    10.05.24
    נתי קאליש No Comments on "נס רפואי": האדמו"ר מביאלה ישוחרר מבית החולים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    קבינט הקורונה כונס הערב (רביעי) בראשות ראש הממשלה, שר הביטחון, שר הבריאות ושרים מסיעות הקואליציה.

    בפתח הישיבה בישר ראש הממשלה כי "מדינת ישראל חתמה עם חברת "מודרנה" על הסדר שיאפשר לנו לקנות חיסונים. החברה מתקדמת בפיתוח, הם טוענים שהם יכולים להגיע לזה באמצע השנה הבאה, אנחנו מקווים שהם יצליחו, אין לנו ביטחון בכך, אבל אנחנו מעוניינים לקבל את החיסונים הללו במהירות אם יפותחו ולכשיפותחו. זה שם אותנו במקום מאוד טוב בעולם" הבהיר ראש הממשלה.

    øàù äîîùìä áðéîéï ðúðéäå áãéåï åòãú ùøéí ìòðééï îùáø ä÷åøåðä , îùøã äçåõ áéøåùìéí
    öéìåí: çééí öç / ìò"î
    Photos By : Haim Zach / GPO

    נתניהו הבהיר כי בישראל נמשכים מאמצי הפיתוח, "אנחנו כמובן ממשיכים במאמצים שלנו פה במדינת ישראל, במכון הביולוגי, ואנחנו מקווים גם שם להגיע לתוצאות. זה כמובן יפתור לנו את הדילמה שהוועדה הזאת עסוקה בה כל הזמן – איך לעצור את התפתחות המחלה מצד אחד, ומצד שני להמשיך כמובן את המשך פתיחת הכלכלה. יש עלייה תלולה למדי של תחלואה. אנחנו נדבר בישיבה הזו על האמצעים השונים של בלימת העלייה הזאת".

    ראה"מ עדכן בישיבה על הפגישה עם נציגי ענף האירועים, "אנחנו באים עכשיו, בני גנץ, השר טרופר ואנוכי, מפגישה עם נציגי המגזר העסקי שעוסק בתרבות, במופעים. אנחנו מתכוונים לעזור להם לפתוח את זה תחת המגבלות של משרד הבריאות, ועל כך נקווה להשלים את העבודה תוך 24 שעות".

    ראש הממשלה סיפר על דירוג ישראל בהתמודדות עם הקורונה, "אני מחזיק פה דוח של ה"אקונומיסט" שמדרג את מדינות העולם בדרך שבה הן טיפלו בבעיית הנגיף. אנחנו מדורגים בין 8 המדינות המוצלחות. קיבלנו ציון טוב מאוד. ועם זאת אני אומר – זה משקף את העבר, לא משקף את העתיד – העתיד מתחיל כרגע".

    ראש הממשלה הבהיר כי "יש לנו עלייה בתחלואה, צריך להוריד אותה, צריך להמשיך לפתוח את המשק. אנחנו נדבר גם היום על דרך אחראית לעשות זאת גם בתחבורה, אבל אנחנו חייבים לטפל בעלייה הכללית וגם במוקדי התחלואה הספציפיים. נדרשנו לכך בוועדת שרים מיוחדת לפני הישיבה הזאת".



    0 תגובות